Používaním tohto webu súhlasíte, že využíva cookies pre reklamu. Rozumiem
Prihlásenie
alebo
Zmena hesla

Zadajte prosím Vašu emailovú adresu, ktorú ste použili pri registrácii.

Na tento email Vám bude zaslaný odkaz na stránku, kde si budete môcť svoje heslo zmeniť. Odkaz bude platný len nasledujúcich 24 h.

alebo
Zaregistrujte sa a získajte 3,70 EUR na prvý nákup a ďalšie výhody
Povedzte nám, ako Vás máme oslovovať
  • Zľava 3,70 EUR na prvý nákup
  • 90 dňová lehota na vrátenie tovaru
  • Prednostný prístup k novým kolekciám
  • Vlastný wishlist a ďalšie výhody
alebo
Dodacia adresa
Dodacia adresa
Vyberte jazyk
sk
Nákupný košík
Váš nákupný košík je
prázdny a smutný :-(
Ale nemusí to tak byť. Vyberte si všetko,
čo potrebujete.
Prezrieť katalóg
Odporúčané pre vás
Šedý šátek Esoria Piazza
wide
19.0 €
Esoria Alys Pure Cameo
Esoria Alys Pure Cameo
61.5 €
Esoria Viana - černá
Esoria Viana - černá
26.7 €

FAQ


Kabelky

Z akého materiálu sú kabelky vyrobené?
Všetky naše kabelky sú vyrobené zo syntetickej kože, tzv. koženky. Na dotyk pôsobí rovnako príjemne ako pravá koža, je podobne priedušná a lepšie vzdoruje dažďu. Naviac je odolná - náchylná na poškodenie je iba pri nesprávnej starostlivosti.
Sú uchá kabelky šité alebo lepené?
Dbáme na to, aby kabelky nielen dobre vyzerali, ale aj niečo vydržali. Preto si neuľahčujeme prácu lepením. Ucha sú ku kabelkám buď prišité alebo pripevnené kovovým úchytom. Navyše sú všetky po celej dĺžke prešívané, takže sa používaním neporušia.
Majú kabelky popruh na nosenie? A je nastaviteľný?
Áno, väčšina kabeliek Esoria má odnímateľný popruh, ktorý možno nastaviť.

Či má popruh kabelka, ktorá vám padla do oka, sa dozviete z popisku tovaru.
Zmestí sa do kabelky ...?
Do väčšiny našich kabeliek pohodlne naskladáte peňaženku, mobil, vreckovky, základné skrášľovadlo, diár, ceruzku a nevyhnutné žuvačky.

Čo sa zmestí do kabelky, ktorú ste si vyhliadli, sa dozviete z popisku tovaru.

Hodinky

Z akého materiálu sú hodinky vyrobené?
Všetky naše hodinky sú vyrobené z nerezovej ocele, ktorá kombinuje elegantný vzhľad so schopnosťou odolávať korózii. To z nej robí ideálny materiál pre doplnky na každodenné nosenie.
Dá sa nastaviť dĺžka remienka?
Áno, dĺžku koženého aj kovového remienka možno nastaviť, takže sa nemusíte báť, že by vám hodinky nesedeli.
Dá sa remienok hodiniek vymeniť?
Áno. Je to dokonca tak jednoduché, že nemusíte chodiť k hodinárovi - výmenu bez problému zvládnete sama. Návod nájdete v manuáli, ktorý je súčasťou každého balenia hodiniek.
Sú hodinky vodeodolné?
Áno, hodinky sú vodeodolné. Odolnosťou sa radia do skupiny 3 ATM, čo znamená, že znesú dážď alebo umývanie rúk.

Doprava a reklamácie

Aké možnosti dopravy mám na výber?
Na výber máte celkom dva spôsoby doručenia. Všetky sú zadarmo.
Doprava Cena
GEIS - kuriér ZADARMO
Zásielkovňa ZADARMO
Môžem si vybrať, ako za doplnky zaplatím?
Platiť môžete celkom štyrmi spôsobmi. Všetky sú zadarmo, okrem platby na dobierku.
Platba Cena
Dobierkou 1,50 EUR
Prevodom na účet ZADARMO
Číslo účtu: SK38 8330 0000 0027 0082 4050 (FIOZSKBA), variabilný symbol (VS): číslo objednávky
Kartou pomocou platobnej brány GoPay ZADARMO
PayPal ZADARMO
Môžem tovar vrátiť, ak s ním nebudem spokojná?
Áno, môžete. Ak nebudete s doplnkom Esoria z akéhokoľvek dôvodu spokojná, môžete ho do 14 dní odo dňa zakúpenia vrátiť.

Ak chcete tovar vrátiť, ozvite sa nám na e-mailovú adresu info@esoria.sk alebo telefonicky na +421 221 201 486.

Nenosený a nepoškodený doplnok si zadarmo vyzdvihneme u vás doma, alebo nám ho môžete poslať poštou na adresu: Cargo Ventures s.r.o., Slatiňanská 23, 538 25 Nasavrky
Čo mám robiť, ak tovar dorazí poškodený, alebo keď sa prejaví vada?
Kontaktujte nás a tovar reklamujte. Môžete len získať, v prípade uznania reklamácie meníme kus za kus.

Ak chcete tovar reklamovať, ozvite sa nám na e-mailovú adresu info@esoria.sk alebo telefonicky na +421 221 201 486.

Tovar na reklamáciu si zadarmo vyzdvihneme u vás doma, alebo nám ho môžete poslať poštou na adresu: Cargo Ventures s.r.o., Slatiňanská 23, 538 25 Nasavrky
Ako dlho trvá reklamácia?
Vždy sa snažíme vybavovať reklamácie najrýchlejšie ako v danú chvíľu môžeme - najdlhšie však do 30 dní.

Nakupovanie

Ako rýchlo moju objednávku vybavíte?
Na odoslaní tovaru začíname pracovať hneď, ako zadáte platbu a dokončíte objednávku. Na spôsobe platby nezáleží - rovnako rýchlo expedujeme objednávky platené kartou aj prevodom.

Objednávky dokončené do 12 hodín odosielame ešte ten deň, takže tovar budete mať doma do druhého dňa.
Zvládnete tovar dodať do druhého dňa?
Áno. Všetky objednávky odoslané do 12 hodín expedujeme ešte v ten istý deň, takže druhý deň bude balíček u vás. Doručenie ale môžu zdržať komplikácie na strane dopravcu, čo bohužiaľ nemôžeme nijako ovplyvniť.
Sú pri nakupovaní informácie o mojej platobnej karte v bezpečí?
Áno, sú. Spracovanie platby sme prenechali profíkom z firmy GoPay, ktorí sa na on-line transakcie špecializujú. Patria medzi špičku v odbore, a tak majú našu plnú dôveru. A nielen našu - rovnaký systém používa aj spravodajský server iDnes.cz či poskytovateľ digitálnej televízie Skylink.

Viac o bezpečnosti nájdete na ich webových stránkach.
Čo všetko je zahrnuté v čase spracovania objednávky?
Náš závod s časom začína, akonáhle dokončíte objednávku. Než sa balík dostane do vašich rúk, musíme počkať na doručenie platby, pripraviť balík na prepravu a odovzdať ho na expedíciu. Dopravca by potom mal zásielku doručiť do jedného pracovného dňa, ak nie je v popise tovaru uvedené inak.

Užívateľský účet

Prečo by som si mala vytvoriť účet?
Pre vlastné pohodlie. Zaregistrovaní používatelia nemusia stále dookola vyplňovať kontaktné údaje a majú k dispozícii históriu objednávok, takže majú vždy prehľad o zárukách. Ďalšie funkcie budú ďalej pribúdať.
Musím mať účet, aby som si mohla objednať tovar?
Nemusíte. Ale odporúčame si ho založiť, má to veľa výhod. Viď "Prečo by som si mala vytvoriť účet?".
Uchovávate údaje o mojej kreditnej karte?
Jediné dve informácie, ktoré ukladáme, sú histórie objednávok a adresa doručenia. O vašej kreditnej karte v našom systéme žiadne údaje neuchovávame. Viac informácií viď "Sú pri nakupovaní informácie o mojej platobnej karte v bezpečí?".
Zabudla som heslo. Čo teraz?
Požiadajte o obnovenie hesla. Kliknite sem, vyberte "Zabudla som heslo" a zadajte e-mailovú adresu, ktorú ste uviedla pri registrácii. Na e-mail vám obratom prídu ďalšie inštrukcie spolu s odkazom na obnovenie hesla.